Sider

søndag 29. mars 2009

Søndag

Hele dagen til disposisjon, og jeg har bare lyst til å sy!! Men været er så godt at jeg ikke kunne la være å gå ut og kjenne på våren i lufta.

Litt kultur har jeg også fått med meg: Medlemsutstilling i den lokale kunstforeningen. Den fikk fin omtale i lokalavisa da den åpnet i går. Mye variert å se. Mest maleri (olje, akvarell, akryl), noe etsing, en del foto. Det spenner fra abstrakt til veldig naturtro gjengivelser. Noe for enhver smak, altså...Det var ikke så mye tekstil på utstillingen. Her er en smakebit av silketekstiler fra Karen Hagen. Noe filting, noe transparent. På hjemveien spant tankene mine rundt silken jeg har liggende. Den kan ikke bare ligge der, det skal skje noe med den! Snart...
Jada, joda... jeg bryter sammen og tilstår: Jeg har også levert et arbeid her. Det er ikke ofte det skjer. En tekstil, selvfølgelig... krukka mi som har vært vist i bloggen og på flickr. før.
Kanskje jeg skal prøve et annet medium og trå til med foto eller collage neste gang sjansen byr seg? Man kan jo drømme...

1 kommentar:

Merete sa...

Krukkequilten din er jo flott, spennende å høre hva slga respons du får på den på utstillingen.