Sider

onsdag 10. juni 2009

På tur

Jeg har fått lufta meg i det siste: Først i pinsen: Det er fint på fjellet!
Tidlig vår, men sommertemperatur, hyggelig selskap på hytta, god mat og symaskin tilgjengelig - kan det bli bedre? Om ikke bedre, så ihvertfall veldig bra / like bra - siste helg fikk jeg meg en Trondheimstur også!! Jeg traff familie og rakk en tur innom Quiltegården. Som vanlig gikk jeg ikke tomhendt derfra :)

Men hovedgrunnen til at jeg /vi dro denne gangen var at vi ville se dette:
Norsk Fotofagskole hadde utstilling i en av hallene i den gamle spikerfabrikken i Ila. Bidragsyterne var avgangsstudentene, datteren vår er en av dem - klart vi måtte se!!
Røffe lokaler... både inni og utapå.

Dette var et sveip over noe av det, for å formidle litt av stemningen... Det var mye bra der, ikke minst veldig variert. Jeg kunne godt ha sett mye, mye mer av de arbeidene de har laget.
Flere studentarbeider ligger på skolens hjemmeside.

1 kommentar:

May Britt sa...

Så spennende. Jeg var der og kikket på utstillinga i helga, for datteren min går første året på samme skole :) Masse flott å se på der :)